Ivar Bekkum, van on Wed, 9 Jul 2008 22:20:36 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Fwd: [Arts&Design] Checking Reality : 11 juli 'club real, part III'

11 juli is de laatste avond binnen ‘Checking Reality’ : Club Real,
part III  (http://www.platform21.nl/page/233/en)

Samen met platform21 en het virtueel museum zuidas heb ik dit project
ontwikkeld naar een concept van mij. Checking Reality onderzoekt wat
artistieke gevolgen zijn van de vervagende en verschuivende grens
tussen realiteit en virtualiteit, wat er groeit uit deze hybride
voedingsbodem.

--
tom’artvark’jaspers
‘just rummaging through art, and serving it’

linkedin.com/in/artvark