Tjebbe van Tijen via Chello on Fri, 27 Jun 2008 14:35:44 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] VVD heeft nog GEEN Zwartboek Kraken ze zijn er enkel "mee bezig"

in vervolg op mijn eerdere post over het Zwartboek Kraken van de
(Amsterdamse) VVD

Nu blijkt dat de uitzending van Netwerk niet ging over een
gepubliceerd rappport, maar over een in aanmaak zijnd rapport.
Ik kwam daar achter doordat ik een examplaar van het rapport
probeerde op te vragen bij de VVD fractie van de Amsterdmase
Gemeenteraad.

hieronder de correspondentie:

===
Geachte heer Van Tijen,

Wat Netwerk, ondanks mijn verzoek, verzuimde te melden, is dat wij
bezig zijn met het opstellen van een zwartboek. Het getoonde is een
concept. Helaas heeft men dit in de uitzending niet duidelijk
gemaakt. Zodra het boek voltooid is, is het uiteraard openbaar en
voor iedereen beschikbaar. Ik heb hier overigens niet eerder een mail
van u over ontvangen, vandaar het late antwoord.

Met vriendelijke groet,

Bas van 't Wout