Sander on Wed, 4 Jun 2008 13:36:54 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] [Nieuwsbriefspreeksteen] 47: Sophie in 't Veld, nieuw bestuur, Spreeksteen op Livedebat.nl, Cohen en de krakers

Beste allen,
Ook ik ben niet geinteresseerd in de nieuwsbrief Spreeksteen, niet
vanwege het Amsterdamse (niet alles wat in Amsterdam gebeurt is per
definitie oninteressant ;-)
Maar wel omdat het nieuwrechtse gehak op de kraakbeweging en alles wat
verder maar enigszins ruikt naar links mijns inziens meer thuishoort
op de fora van de Fortuynfans (zijn die er nog?).

Omdat ik ook wel snap dat op een diverse mailinglijst wel vaker wat
langskomt wat niet in mijn straatje past en d'r toch meer dan genoeg
bij zit wat ik juist wel wil weten, is mijn oplossing om alle mails
van nieuwsbriefspreeksteen@lists.opendomein.nl rechtstreeks naar
/dev/null door te sturen. Misschien is dat ook wat voor Koen?

In afwachting van een Spreeksteenloze Nettimelijst alvast groetjes van: Sander

ps: en voor de niet-geeks:
http://nl.wikipedia.org/wiki//dev/null

Op 4 juni 2008 13:14 heeft Patrice Riemens <patrice@xs4all.nl> het
volgende geschreven: