Sebastian Olma on Sat, 5 Apr 2008 15:07:42 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] [comment] De Leugen Regeert

eindelijk iemand, die de waarheid durft te spreken!!! Ik denk dat het
tijd is om op nettime een campagne "Geef Wilders de Nobelprijs voor de
Vrede" te beginnen. Ik bedoel, als Hirsi Ali de de Beauvoir prijs krijgt
dan moet Wilders toch Nobel kunnen halen. Nederland, oh Nederland...

Peace,

Seb