Richard Reekers on Sun, 30 Sep 2007 15:10:09 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] sf dood? FYI/FW - persbericht voor sf-liefhebbers (19/21-10)

Nettime'ers,

Bijgaand het persbericht van de Mars Society Nederland over de 7de
Europese Marsconventie aanstaande oktober te Delft. Mars, de rode planeet;
science fiction of science fact (in uitvoering)?

Groet,

Richard Reekers