Richard Reekers on Sun, 17 Jun 2007 22:27:00 +0200 (CEST)

Halve en kwart waarheden | Re: [Nettime-nl] De G8 en de

Ha Kees et all,

Goed stuk, leest lekker weg, behalve die Duitse doorlinken dan ;)

Afgezien daarvan, neem ik ook hier weer kennis van onder voorbehoud. Ik
vraag mij af journalisten van de gevestigde mediaorde dit weer oppakken om
eens flink uit te zoeken.

Vooral dat verhaal van die stenensjouwende infiltranten die de menigte
opjutten. Als dat echt wordt vastgesteld, zou zelfs de Telegraaf daar wat
mee moeten.