Geert Lovink on Sun, 4 Mar 2007 10:49:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Hot100 verslag online

Geachte geinteresseerde,

Graag wil ik u namens het Virtueel Platform meedelen dat het verslag van het debat over de toekomst van e-cultuur (nieuwe media en cultuur), dat plaatsvond op 21 februari 2007, online staat op http://www.virtueelplatform.nl/verslaghot100
Hier leest u hoe het debat verliep en kunt u de foto's van dit evenement bekijken.

Verder wil ik u bedanken voor uw interesse en aanwezigheid tijdens het debat, het eerste evenement dat voor en met De 'Hot100' is georganiseerd. De Hot1oo is een groep jonge mediamakers en denkers, geselecteerd door hun docenten van diverse mediaopleidingen. Tijdens de borrel na het debat en verder zo in de wandelgangen heb ik al een aantal visies gehoord over de manier waarop dit evenement in elkaar stak en over het idee van de 'Hot100', een 'young professional netwerk' (dingen als: Leuk om met groepjes nieuwe media collega's te filosoferen'; 'Ik ontdekte via de portfolio's op de site dat iemand hetzelfde aan het doen als ik!', 'Het debat had wat kritischer gemogen', 'De borrel had wat langer mogen duren' en 'Leuk initiatief'). Graag maken wij die visies openbaar en baseren wij ons op die visies wanneer we gaan nadenken over een eventueel vervolg van dit debat en de toekomst van een Hot100 netwerk. Daarom zou ik u allen, ook de mensen die woensdag 21 februari verhinderd waren, willen uitnodigen om een visie te geven op het idee van het Hot100 debat en te posten onderaan de Hot100 blog, te vinden op: http://www.virtueelplatform.nl/hot100debat.

Daarnaast wil ik u erop attent maken dat er in de 'Agenda' van het Virtueel Platform een nieuwe optie is verschenen genaamd 'Deadlines'. In 'Deadlines' zijn oproepen vermeld van (internationale) conferenties, labs, universiteiten, academies en exposities tot het leveren van werk, papers en visies. Wellicht zijn deze 'calls for proposals' interessant voor u of uw leerlingen. Kijk op:  http://www.virtueelplatform.nl/deadlines of kopieer de RSS feed van de agenda van het Virtueel Platform: http://www.virtueelplatform.nl/rss/629.xml

Vriendelijke groet,

 Namens Virtueel Platform

 Leonieke Verhoog

Leonieke@virtueelplatform.nl
 Keizersgracht 264
 1016 EV Amsterdam
 020-6273758

______________________________________________________ * Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet * toegestaan zonder toestemming. <nettime-nl> is een * open en ongemodereerde mailinglist over net-kritiek. * Meer info, archief & anderstalige edities: * http://www.nettime.org/. * Contact: Menno Grootveld (rabotnik@xs4all.nl).