richard de boer on Fri, 3 Nov 2006 18:55:34 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] vr 17 nov | Nederland controlestaat? Politiek debat in De Balie

Hallo Bjorn,

Ja ik kreeg ook al zo'n reactie van Ravage (Alex, I guess) dat het van humor getuigt te moeten reserveren voor een debat over privacy. Alsof ik van de mensen vraag zich per DigID te registreren zodat we er gelijk een algoritmisch bakbeest van de AIVD op los kunnen laten. Ha ha nee hoor clowntje Flappie mag ook voor vier personen reserveren. Zolang ie z'n kaartjes maar 45 minuten van tevoren heeft opgehaald.

Toch grappig wat er in een mens kan omgaan.

Groeten!
RdB

Op 3-nov-2006, om 15:13 heeft Bjorn Wijers het volgende geschreven:

Ik neem aan dat het met de ruimte te maken heeft, toch? Uiteraard kan je toch ook reserveren met je alias? Ik kan je zeggen dat 'JP de MP' misschien ook wel langs komt...tenminste als ik en mijn alias tijd hebben :)

grtz
BjornW