Koen Martens on Mon, 23 Oct 2006 11:51:10 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Hoe klinkt de stad?

Bjorn Wijers wrote:
> Ondanks dat ik (nog) geen negatieve dan wel positieve mening heb gevormd
> rondom de emails van Tjebbe ben ik blij verrast dat Nettime-NL nog eens
> iets meer kan zijn dan een vacature of evenementenlijst. Interessante
> discussies c.q. meniningen c.q. monologen vind ik een welkome
> afwisseling van de monotone aankondigingen.
>
> Dus wat mij betreft past deze discussie maar al te goed op Nettime :)

Wel jammer dat de discussie alleen over Amsterdam gaat. En dan ook
nog eens een ontzettend klein stukje Amsterdam. Of is nettime een
grachtengordellijst?

Overigens ken ik ook een heleboel mensen die zich druk maken om
geluidsoverlast van draaiorgels, wellicht dat dat aspect ook nog in
de discussie kan worden betrokken?? Die vorm van terreur is namelijk
al vrij oud, en dus beschermd door 'traditie' en dergelijke. En dat
terwijl bij menigeen het horen 'heb je even voor mij' op draaiorgel
genoeg is om het agressieniveau een flink aantal graden te doen stijgen.

Draaiorgeloverlast is m.i. ook erger dan het incidentele festival.
Draaiorgels zijn er namelijk _elke dag_. Wellicht dat daar ook eens
paal&perk aan kan worden gesteld!

Gr,

Koen