Koert van Mensvoort on Wed, 26 Jul 2006 12:06:07 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Na ons de Mens - De Tovertuin

DE TOVERTUIN

Beste Nettimers. Ik wil een persoonlijke bekentenis doen: Ik kan niet inparkeren. Overal zie ik auto's moeiteloos parkeervakken inglijden. Het lijkt zo simpel, zelfs analfabeten kunnen het! Maar mij lukt het nauwelijks om mijn auto op een legale wijze, zonder horten, stoten en bumperbotsen in het parkeervak achter te laten. Voor u verder leest, beseft u dat deze tekst geschreven is door iemand die niet kan inparkeren.

Doorlezen op eigen risico: http://www.naonsdemens.nl/log/pivot/entry.php?id=24