Jolein Baidenmann on Tue, 7 Feb 2006 15:27:43 +0100 (CET)

[Nettime-nl] posting aan nederlandse leden

Beste Moderator,

Graag stuur ik je informatie over de negende ronde van Digitale Pioniers.

Je weet waarschijnlijk dat Digitale Pioniers een laagdrempelige stimuleringsregeling is voor innovatie op het internet, waar kleinschalige maatschappelijke organisaties gebruik van kunnen maken. Vaak lopen zij tegen een muur van regels of voorwaarden aan, waardoor goede nieuwe ideeën die een toegevoegde waarde op het internet bieden, niet van de grond komen. Digitale Pioniers steunt dit soort initiatieven met een financiële bijdrage en indien nodig met inhoudelijk of organisatorisch advies.

Het thema van deze ronde is Vrije Meningsuiting. Om ervoor te zorgen dat de regeling zoveel mogelijk aandacht krijgt van mensen die met dit thema bezig zijn, wil ik je vragen aandacht te besteden aan de nieuwe ronde via jullie website, digitale nieuwsbrief of andere mediakanalen. Bijgaand tref je een tekst aan met meer informatie. Voor uitgebreide informatie kun je terecht op onze website www.digitalepioniers.nl <http://www.digitalepioniers.nl/>. Voor meer informatie over Nederland Kennisland kun je terecht op www.kennisland.nl <http://www.kennisland.nl>.

 Alvast bedankt! Mocht je nog vragen hebben, dan kun je me op onderstaand telefoonnummer bereiken.

Jolein Baidenmann
Stichting Nederland Kennisland
Postbus 2960
1000 CZ Amsterdam
t. + 31 20 5756720
f. + 31 20 5756721
jbaidenmann@kl.nl
Bezoekadres: Keizersgracht 174, Amsterdam

 <<Publiciteitsmailnettime.doc>>