zanne on Tue, 17 Jan 2006 21:30:36 +0100 (CET)

[Nettime-nl] PARTYFLITS

FOLLOW ME AND YOU END UP AT THE COOLEST PARTIES!

Hier mijn agenda voor de komende twee weken. Kom kijken want ik sta op de
coolste parties!

20 NOV EKKO, UTRECHT: FULL SPECTRUM PRESENTS NATHAN FAKE
Waar kennen we Nathan Fake van? Nou zn muziek was zon beetje de hele zomer
te horen (in alle clubs die er toe doen.) Zoveel zelfs dat het bijna een
soort nieuw volkslied leek te worden. Waarom vinden we hem zo goed? Hij is
geen dj, maar muzikant. Zijn muziek komt rechtstreeks uit zijn ziel de
onze binnen!

28 NOV COC, AMSTERDAM: ON THE EDGE
Je moet echt komen want ik heb een speciale veejayset met leernichten!

30 NOV: VREDENBURG, UTRECHT: SEX AND THE CITY
Dit jaar vind er een geheel nieuw soort Ensemble Parade plaats. De drie
weken voorafgaand aan het concert werkt Chiel Meijering met zowel
compositie studenten als de uitvoerders. Waar kennen we Chiel van? Hij is
een van de geilste conponisten van Nederland!  Waarom werk ik toch zo vaak
met hem samen?

02 FEB: SUGAR FACTORY, AMSTERDAM: VREEMD
   Met Richard Parker, Popnebo (duitsl.), en Shiva! Tevens optredens van
oa The Colour of Sin en Prudence      Madison.

Wie zichzelf vertegenwoordigt is al snel vreemd. Maar vreemd is ook hip!
Niet voor niks is vreemd uitgeroepen tot het vernieuwendste partyconcept
van dit moment.
Carlos we love you!!!!

04 FEB: WINKEL VAN SINKEL, UTRECHT: GRAND CRU
Not to miss want JOHN ACQUAVIVA komt over uit Canada, en hij is een
absolute legende! Hij is een van de pioniers op het gebied van house,
techno en allerlei aanverwante stijlen. Verder met Martin Damen, Martijn
H, Ille Bitch en De Man Zonder Schaduw!

XXXZANNE