koert.com on Thu, 24 Nov 2005 09:39:34 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Na ons de Mens

Beste Net Timer,

Graag wil ik me aan u voorstellen, Mijn naam is Koert. Ik ben een vrij gemiddelde man. Ik woon in een aardig huis. Ik heb een leuke vriendin en een aardige baan. Alles lijkt goed te gaan. En toch heb ik ergens een ongemakkelijk gevoel. Ik heb het gevoel dat ik geen mens ben.

www.naonsdemens.nl