Patrice Riemens on Wed, 16 Nov 2005 03:52:19 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Snelrecht in Frankrijk

Kijk, dat zijn nog es 'robuste' veroordelingen. Iets voor Meneer Donner cs?

Ik geloof dat het erg stil blijft in NL t.o.v. Frankrijk. Wordt er voor
het Franse Consulaat (Vijzelstraat) al gepost?

groetjes vanuit Beijing (je moet wat)
p+D!+O!

(bwo de Multitudes-infos lijst)

Toulouse, 14 novemeber 2005: onvoorwaardelijke gevangenisstraffen bij de
snelrechter

(Publieke tribune blijkt slechts toegankelijk voor pers en genodigden,
famillies en sympathisanten blijven, op een na, buiten in de regen. Twee
rijen ME zorgen voor 'de goede orde')

De vonissen:

- vuinisbak in de hens: 5 maanden onvoorwaardelijk.

- 'Up Yours' (naakte derriere laten zien) aan de ME tijdens een
nachtelijke demo: 3 maanden onvoorwaardelijk.

- Belediging (naast de 'Up Yours' figuur staan): 2 maanden onvoorwaardelijk.