ReindeR Rustema on Mon, 17 Oct 2005 16:37:50 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] In reactie op Geert Lovinks posting met het artikel 'Een wereld zonder auteursrecht is goed voorstelbaar'

Bjorn Wijers <mailings@bdisfunctional.net> wrote:

> Ik raad dan ook iedereen het originele essay te lezen bij Cut-up
> magazine: http://www.cut-up.com/news/detail.php?sid=377

Toch geef ik het Street Performer Protocol meer kans. Die keuze van een
jaar komt even arbitrair op me over als de 70 jaar onder het copyright
systeem.

Gek genoeg wordt dat in het hele artikel niet genoemd, terwijl het toch
al jaren geleden geformuleerd is.

 http://www.firstmonday.org/issues/issue4_6/kelsey/

--
ReindeR