onyva on Wed, 29 Jun 2005 14:19:29 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Google vindt vertrouwelijke web-informatie

Dag Jos, sorry voor het gebrek aan juiste info. Hier is dan mijn bron:

http://www.informatieprofessional.nl/nieuws/index.php?op=details&id=1713
050620 "Vertrouwelijke informatie via Google - Gluren met Google: het blad
Computer!Totaal laat zien dat het kan."

groeten Rob