Diana Ozon on Thu, 19 May 2005 13:08:59 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] test one two test

Op Thu, 19 May 2005 12:16:16 +0200, schreef Patrice Riemens
<patrice@xs4all.nl> :

On Wed, May 18, 2005 at 07:45:07PM +0200, Diana Ozon wrote:

>Hi Diana,
>>
>Geen peniek! nettime-nl is traag van tijd tot tijd (mijn beide mails
>verschenen pas de avond vd ochtend dat ik ze gemaild heb. Maar het komt
>(meestal) wel goed. Daar zorgt onze Mieg voor (pluim pluim, lik lik...;-)
>
>Anderzijds Diana, niet te vaak reklame voor je zelf & optredens maken, dat
>zou aangezien kunnen worden voor dat enge vier letter woord dat ook een
>non-veg produkt schijnt te zijn...

Eén bericht over een multi-mediaal poëziefestival en één wijziging in
een week eerder verstuurde agenda na 12 jaar geen activiteiten hier te
hebben aangekondigd zie ik niet als spam.

Dat andere Nettimers de afgelopen maanden tweemaal onder mijn naam
mail van mij hier hebben gepost zie ik ook als vriendelijke daad.

Het is niet mijn bedoeling de server te overbelasten. Dat mijn ' test
one two test' gebruikt wordt als test is geen spam maar zoals de titel
al meldt een test. De rest van de discussie met Menno en mij bevindt
zich in onze priveeboxen. Dus maak je geen zorgen.

Groet,

Diana

. Ozon Bronwater nu te koop in de boekhandel .
. en op internet. Zie info op  www.diana-ozon.nl .