t a t i on Tue, 15 Feb 2005 17:12:23 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

::Welnee, Nederlandstalige berichten over internationale projecten
::zijn prima.
::Uiteraard beperk zo'n bericht zich tot de Nederlands sprekende
::gemeenschap.
::Dat is in eerste instantie immers ook het uitgangspunt geweest bij het
::oprichten van nettime-nl. (Heb je het manifest al eens gelezen?)
::
::Voor de welwillendheid naar alle niet Nederlands sprekenden kan
::ja uiteraard
::een samenvatting in het Engels, Duits, Pools, Russisch of Chinees doen (in
::volgorde van West naar Oost), maar klakkeloos akkoord gaan met louter en
::alleen Engelstalige berichten op deze mailinglijst zijn wat mij
::betreft een
::smet op het respect voor je moerstaal.

Beste Bob,

Ik sluit me totaal aan wat Bas van Heur in zijn mail schreef. Bovendien,
geef ik voorkeur aan goed geschreven
Nederlands. Als deze een nationalistish lijst wordt, ben ik weg. Ik ben
immers geen nederlander.

groetjes
claudia