Michael van Eeden on Wed, 3 Nov 2004 09:19:04 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] FW: Full transcript of bin Ladin's speech

Beste Leon,
Ik zie geen enkele reden waarom dit op nettime-nl gepost moet worden. Het is
niet in het nederlands en gaat ook niet specifiek over nederland en de tekst
was me op een andere manier ook wel onder ogen gekomen. Dit natuurlijk nog
afgezien van de vraag waarom alles en overal maar over die paar gestoorde
gekken (bush, bin laden etc) moet gaan, en niet over die andere 99,9999% van
de mensheid die wel normaal is. Maar dat laatste daar kan jij (jammer genoeg
zou ik bijna zeggen) niets aan doen.

Michael van Eeden