Patrice Riemens on Fri, 24 Sep 2004 09:44:14 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] State of emergency conf (gisteren)

Zoals ik al schreef ben ik er niet heen gegaan, al leek het wel erg
interessant. Het zou leuk zijn (ik zou het in elk geval leuk vinden) als
iemand daar een verslagje over schreef. Zelf ben ik met name
geinteresseerd naar het gedeelte dat over 'Sealand' gaat, dat (nmbm)
mallotige mini en pseudo staatje buiten de kust van Anglia dat nu
kennelijk een kunstproject aan zich heeft weten te binden.

Ik ben benieuwd.
cheerio, patrizio & Diiiinoooos!