Michael van Eeden on Fri, 20 Feb 2004 09:32:32 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] downloadfobiekweek: ook al gehad?

> Weet iemand of dit gewoon weer another suffe spam mail is? Feit dat
> het niet naar mijn persoonlijke adres gestuurd is zegt natuurlijk
> veel, maar wat wil men hiermee bereiken? Angst aanjagen?

Zoals bij alle vragen van dit type is het slim om eerst even een stukje van
de mail aan Google te voeren en dan blijkt:

http://www.pctip.ch/helpdesk/virenticker/archiv/26136.asp

Groet,

Michael