Richard Reekers on Mon, 13 Oct 2003 20:52:52 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] dorkbotrotterdam || Mabel W. Smit

What the f... is een 'dorkbot'? En dan graag ff kort in het Nederlands zodat
ik vrijwel instant ken decide of ik het verder in het English moet read'en.

ff iets geheel anders, maar ook een (Nederlands) taalgrapje:

"De monarchie is van een wisse smit gered..."

Leuk he, zelf bedacht. ... :-))

Is trouwens wel jammer dat er op Nettime helemaal niets over is gezegd. Geen
e-gerucht, geen verhitte discussies van republikeinen versus royalisten,
whatever, helemaal niets! Is Nettime inderdaad verworden tot slechts een
aankondigingforum?

Richard

Geef mij maar de ruimte!
NewDay.nl