eveline lubbers on Fri, 27 Jun 2003 11:46:00 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Re: terrorism now covered by Dutch insurance

Ik werd gecorrigeerd wat betreft mijn mailtje over de
terrorisme brief. Kennelijk het einde niet goed gelezen,
het was wat laat.
hierbij.
gr
eveline

>Today I found this very weird document in my (snail)mail box, and I think
>everybody else in Amsterdam (or the country) got it. It says 'Important
>Information' on the front in several languages, and 'this is not a commercial
>message' <as in 'this is not spam'>

Ik denk dat de tekst ergens anders over gaat.

Schade door terrorisme was al gedekt door (schade)verzekeringen. In die
verzekeringen stonden echter een aantal uitsluitingen zoals schade door
nucleaire rampen, oorlog, etc.

De polis wijziging van alle verzekeringen die er nu aankomt en in de tekst
wordt bescherven, houdt in dat de gezamelijke verzekeringen per jaar niet
meer dan 1 miljard  uitkeren aan schade door terrorisme en/of besmetting.
Een nieuwe uitsluiting dus; of beter gezegd een plafond.

Deze wijziging is een rechtstreeks gevolg van de enorme schade uitkeringen
die verzekeraars moeten doen in de VS vanwege het WTC.

Je krijgt nog een polis wijziging voor al je afzonderelijke verzekeringen.

Maurice

NEW PHONE NUMBER:
Nieuw telefoonnummer:

After April