Menno Grootveld on Mon, 16 Jun 2003 16:06:58 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] De Eindsprint - Steun Amsterdams Initiatiefa.s. donderdagavond - kom naar de Raad

Dag Han,

Ik denk niet dat je het zo bedoelde, maar in een ietwat gewijzigde vorm ben
ik er geloof ik wel voor: een voorstel om de hele Amsterdamse ether schoon
te vegen en te houden (inclusief de legale en de zich zojuist de legaliteit
ingekocht hebbende stations). Een complete RADIOSTILTE in Groot-Amsterdam,
wat zou dat een weldadige rust geven!