Eveline Lubbers on Thu, 12 Jun 2003 09:38:20 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Journalistiek in tijden van internet

Toeval of niet?
Op dezelfde avond is er in Vrankrijk een debat over

Media en Activisme
Deugen de media niet, of de activisten niet?

Met Freek Kallenberg van Ravage als 'radikaal'
John Verhoeven van Onze Wereld als 'bekeerd' (tot de
globaliseringsbeweing)
Frenk van der Linden Nieuwe Revu als 'mainstream en toch rellering'
Martin Hulsing van het blad Extra, over de .nl media
olv Marcel van Roosmalen van HP/de Tijd, mainstream razende
reporter en schrijver van boek over Pim.

En dat ik dit nu over zit te tiepen van een stenciltje, omdat ik
deze aankondiging nergens op het net kon vinden, wat
zegt dat dan?

Vrankrijk Spuistraat 216, zaal open 20.30, aanvang 21.00 (gratis)