Jeroen on Thu, 29 May 2003 11:38:37 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] ontmoet donald stevens in amsterdam???

On donderdag, mei 29, 2003, at 07:26 Europe/Amsterdam, Mart van Bree
wrote:

> waarom wordt dit bericht naar nettime verstuurd.

Kennelijk werkt het spamfilter niet altijd even goed.

> aan de hoeveelheid van dit soort berichten zou ik af kunnen lezen dat
> er best veel mensen zijn die erin stinken.
> zijn hier in de media al artikelen over verschenen?

<knip>

* Woensdag, 28 Mei 2003 - Hogere straffen voor e-mailfraudeurs

Tegen vier van de vijf verdachten van de grootscheepse e-mailfraude
zaak met Nigeriaanse bedelbrieven heeft de Amsterdamse rechtbank
vanmiddag hogere straffen uitgesproken dan door de officier van
justitie was geist. De hoofdverdachte, de 33-jarige C.O, kreeg
geen drie jaar, maar vier jaar en zes maanden hechtenis. Geen van de
verdachten kreeg minder dan drie jaar gevangenisstraf. Alleen een
verdachte, tegen wie 301 dagen hechtenis werd uitgesproken, mag de
gevangenis verlaten omdat hij al elf maanden had gezeten.

* http://www.emerce.nl/archives/nieuws/Business/15058.html

</knip>

J.J.