mailings on Thu, 27 Feb 2003 14:57:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] irritatie

Beste mensen,

Ik 'lurk' hier nu al enige tijd rond en er is 1 ding wat mij enorm irriteert en
dat zijn de mailtjes in HTML opmaak en ellenlange replies. Ik vroeg me af of er
uberhaupt etiquette regels zijn binnen de Nettime mailingslist die dit soort
zaken behandelen, zoniet dan zou ik willen voorstellen om replies te verkorten
(aan te geven door [snip] [/snip] of iets dergelijks en de HTML mail te
weigeren. Dat zou ten goede komen aan de bandbreedte, leesplezier en
duidelijkheid. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

grtz
BjörnW