Jos Horikx on Tue, 18 Feb 2003 16:25:02 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Confidential

At 12:04 18-2-03 +0100, =?US-ASCII?B?S2Fyb2x5IFRvdGg=?= wrote o.a.:

(eerder abusievelijk gepost in mailbox ipv naar lijst,
waarvoor excuses)

Naar aanleiding van:

>:-)))))))))))))))))
>
>anneke, you made my day

Minder lollig is het volgende berichtje. Ik twijfelde aanvankelijk
aan de betrouwbaarheid maar ik vond het nu ook terug in het
Engels. De twee bronnen zijn:

http://www.deepikaglobal.com/ENG4_sub.asp?ccode=ENG4&newscode=27399
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26256

--- begin quote ---

De Amerikaanse staatsecretaris John Bolton heeft tijdens besprekeningen
met Israelische functionarisen vandaag gezegd dat er geen twijfel bestaat
dat de Verenigde Staten Irak zullen aanvallen, en dat het ook nodig zal zijn
om daarna iets tegen de dreiging van Syrie, Iran en Noord Korea te doen.

Bolton, staatssecretaris voor defensie en internationale veiligheid, is in
Israel voor besprekingen over het voorkomen van verdere verspreiding
van massavernietigingswapens. De Israëlische premier Ariel Sharon zei
dat Israel ongerust is over de bedreiging van haar veiligheid door buur-
land Iran. Volgens hem moet ook om dat land worden gedacht, ook al
is de aandacht van de VS nu gericht op Irak...

--- eind quote ---

JH