Ron Peperkamp on Sat, 7 Dec 2002 01:45:02 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Derde Kamer, weg met politieke partijen en een beter publiek debat

ReindeR Rustema schreef:

> Ik ben niet overtuigd dat hier niet wat in zit. Waarom zou je moeten
> stoppen erover te praten als het op het moment in de praktijk nog
> niet haalbaar is? Zo gebeurt er nooit wat.

Je hebt volkomen gelijk. Maar praatjes vullen geen electorale gaatjes, dus
volgens mij moet je ook gewoon doorgaan met je plan. Na A te hebben gezegd,
heb ik beloofd B te zullen doen, dus mijn kandidatuur zet ik ook gewoon
voort. Niet het minst vanwege de hartverwarmende steunbetuigingen die ik de
afgelopen dagen heb mogen ontvangen. En natuurlijk ook vanwege mijn oprechte
zorg over het hopeloos verglijden van ons buitenlands beleid (wat de
afgelopen maar weer eens een extra zetje heeft gekregen van onze
demissionaire minister-president).

> Dat kan hier, lijkt mij. Hoewel de mensen die op nettime-nl zijn
> geabonneerd voor al die aankondigingen wel zullen balen. Elke keer
> als hier iets van een discussie uitbreekt dan heb ik het gevoel dat
> het misplaatst is. Alsof je over de intercom op het station
> talk-radio gaat uitzenden.

Hmmm, laatst waren hier inderdaad behoorlijk wat klachten over het tekort
aan discussie (tegenover een overdaad aan aankondigen). Maar of wij op deze
plek nu meteen onze ego's moeten gaan testen, is misschien weer wat te veel
van het goede. Over het algemeen zijn de posts hier namelijk wat meer
beschouwend van karakter. Ik ben er wel voor dat deze aparte kwaliteit van
deze mailinglist blijft voortbestaan.
Als je het als een ECHTE vent tegen mij op wilt nemen, dan weet ik wel een
betere locatie: zullen we eens zien wie de grootste heeft! (stapel
zandzakken na een half uurtje scheppen bedoel ik dan natuurlijk... ;-)

PS: Gisteren probeerde ik uit een halfbeneveld hoofd David Thomas te
citeren. Dit ging dus niet helemaal goed. Erik mailde mij de correcte tekst:

"There is plenty of bad notes - and goofs. There is plenty of slop. But
that's art - that's life."
(introductie '390 degrees of simulated stereo')

Waarvan acte dus.

   Ron Peperkamp
   ron@peperkamp.nl

   Sta stram bij het Volksfront van Hogerhand!
   http://www.hogerhand.nl
   "This time it's personal..."