Ron Peperkamp on Thu, 5 Dec 2002 13:09:01 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Persbericht: UPDATE Doe zelf mee aan de verkiezingen voor 383 euro!

ReindeR Rustema schreef:

> PERSBERICHT (UPDATE)

> Het doel is veel kleine donaties te krijgen om een breed draagvlak te
> tonen. Rustema: "Iemand die 10000 euro uit zijn broekzak haalt
> corrumpeert de boel. Iemand die meer dan 383 euro wil doneren moet
> *zelf* kandidaat staan en zijn doelen in het openbaar nastreven in
> plaats van het kopen van 'stromannen'. Anders riskeer je 'Amerikaanse
> Toestanden' waarbij donaties uiteindelijk dienen om bepaalde
> wetgeving te krijgen ten gunste van de donateur. Je kan beter anderen
> overhalen om kleine donaties te maken en handtekeningen te zetten in
> [...]

Pardon? Met dit soort wantrouwen schop je het niet ver hoor - in de
politiek, noch het leven. Als een fanatieke supporter van de digitale
democratie 10.000 euro wil betalen, is dat toch geen enkel probleem? Ik heb
er in ieder geval geen enkel bezwaar tegen als een van mijn fanatieke
aanhangers 10.000 euro op mijn rekening wil storten. In retour ontvangt de
donateur dan een hele dikke zoen - niets meer, maar ZEKER niets minder!

   Ron Peperkamp
   ron@peperkamp.nl

   Sta stram bij het Volksfront van Hogerhand!
   http://www.hogerhand.nl
   "This time it's personal..."