Anneke Auer on Wed, 4 Dec 2002 21:22:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Re: #894 -art = $$

>  kunst = $$
Beste Wilfried, natuurlijk is dat zo. Biologisch vreten is ook $$. Aanval op
Irak = $$ Groene stroom = $$ Zeehondencreche = $$ Endemol = $$ Staatsloterij
= $$ Magnetische armbanden = $$ Parkeren in eigen straat = $$
Wat mij betreft draait het in de wereld  hoofdzakelijk om twee dingen: geld
(macht) en sex (macht). Maar goed, ik ben een vrouw, dus dat scheelt. Maar
ideologieën, daar geloof ik niet meer in. Die tijden zijn voorbij, en komen
ook nooit meer terug (hè Jan).
Operatie Strategie Kunst: Kunst gaan verkopen zonder kunstpretenties (bij
voorkeur door een hele lekkere snol). Je moet het publiek laten geloven dat
ze iets heel tofs in huis halen Kassa!!!
Anneke
PS Morgen zit IKEA weer bomvol.
PSPS Jongens hou nou eens op met die ellenlange replies