martin sjardijn on Wed, 4 Dec 2002 01:44:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] leve Spinoza

Ach Karoly,
de "dode" Nietzsche
meende dat alles door wil naar macht, gedreven werd...

Als je denkt dat Spinoza dood is,
leeft er iets niet in je bewustzijn
of er is iets gestorven...

in metaforen gedacht ben ik een romaticus, als je het voorgaande
begrijpt.

grt martin