cep on Mon, 30 Sep 2002 15:39:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Re: de%20multinationale%20staat (sic!)

Beste administrator van nettime-nl,

Regelmatig is de nettime onleesbaar  (en de opmaak is toch al zo beroerd)
doordat men botweg allerlei klungelige html-opmaak in het bericht stopt,
die er nergens wordt uitgefilterd : voorbeeld ?
(Zet U even zelf uw html uit ? om dan dit bericht nog eens te laden, dank U).

At 19:34 26-9-2002 +0200, "H S" <persgal@wanadoo.nl>
  wrote:  (2 strategische puntjes zijn van mij)

>Kan hier een parlementaire enquete over worden aangevraagd?
>------=_NextPart_000_0055_01C26549.B280D200
><..>
>hallo Nettime,
>Zoals beschreven zijn de = oliemaatschappijen van oa=20 China, Rusland,
>Frankrijk zich middels hun regeringen aan het verzekeren = van hun=20
>aandeel van de olie in Iraq>  <..>
>------=_NextPart_000_0055_01C26549.B280D200--

Kan hier een cursus email-verkeer voor dummies aan gewijd worden ?

Dit is onleesbaar; zouden ALLE HTML liefhebbers in hun browser eens kunnen
opzoeken wat platte tekst is ?  Dan wel, dat de nettime-server domweg alle
HTML-opmaak wegknipt ??

nog één voorbeeld: (zoals ontvangen)

 > Een kunstwerk dat in een ziekenhuis hangt is meestal gehuurd van een art=
oteek, en is zeker
 > geen miljoenen waard - nog geen =E9=E9n miljoen, nog geen 5 ton, hooguit=
10.000 gulden.

of deze:

(Either you=92re with us or you=92re against us=85?)

groet,
cep