Ron Peperkamp on Thu, 26 Sep 2002 23:11:01 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] punch in one line (was lang verhaal)

> Dat is een aardige gedachte. Maar waarschijnlijk eerder een wens. Want het
> grootste gedeelte van de mensheid is volslagen irrelevant en al helemaal
> niet bij machte daarin verandering aan te brengen, hoe erg dat ook klinkt.

> Net als lammeren laat de meute zich met gemak naar de slachtbank voeren.
> Zolang ze er maar geen hoofdpijn van krijgen.

Misschien moet ik - speciaal voor jou - mijn oorspronkelijke oproep een
beetje aanpassen:
"Wie aan zijn (opgedrongen of zelfopgelegde) arrogantie wil ontsnappen, moet
gewoon maar laten ZIEN dat hij/zij niet arrogant is."

Ik verwacht je dus binnenkort op het strand - kunnen we het tijdens het
zakkenvullen eens uitgebreid hebben over de noodlottige wijze waarop
arrogantie uiteindelijk altijd tot irrelevantie leidt. ;-)

  Ron Peperkamp
  ron@peperkamp.nl