ReindeR Rustema on Sat, 14 Sep 2002 22:53:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] jihad

At 10:37 PM +0200 9/14/02, Karin Spaink wrote:
>De nicotine uit _drie_ sigaretten opeten is voldoende om
>aan te overlijden? Dat is baarlijke nonsens. Je wordt
>misselijk, that's all.

Het bewijs dat niet Osama bin Laden maar Amerikanen dat terrorisme
handboek hebben geschreven. Brave Amerikaanse burgers zullen nicotine
eerder met doden in verband brengen dan die zwaarbewapende mediaschim
in zijn grot.

Of nee, wacht! De terroristen hebben nicotine in alle sigaretten ter
wereld gedaan om de westerse bevolking uit te moorden! Misschien een
ideetje voor de tabaksindustrie om dat idee te laten circuleren,
zodat men uit wraak oorlog gaat voeren tegen die laffe terroristen in
plaats van dure processen aan te spannen tegen ze. Maar ik dwaal af...

--
ReindeR