jeroen on Thu, 16 May 2002 13:30:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Is het waar? Taartgooister had samenlevingscontract met de moordenaar

On donderdag, mei 16, 2002, at 12:44 , bart@bundersbos.demon.nl wrote:

> op de site van Theo staat ook: "Melkert Moordenaar"
>
> hiervan vraag ik mij ook niet af of het waar is. ik zie de site van
> Theo niet echt als een
> betrouwbare nieuwsbron.

Ik denk (hoop) dat het een parodie is op dit bericht:
http://www.volkskrant.nl/nieuws/internationaal/1021453869948.html

J.
(in tegenstelling tot wat de NOS ons wil doen geloven is er ook
buiten Nederland nieuws)