Menno Grootveld on Thu, 9 May 2002 10:54:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] FW: RECHTS

Title: FW: RECHTS
Beste nettimers,

Dit mailtje trof ik vanochtend aan in het 'vangnet' van nettime.nl, de plek waar alle mailtjes terechtkomen van mensen die zich niet op de lijst hebben geabonneerd en toch iets aan nettime.nl willen sturen. In plaats van jullie deze opruiende tekst te onthouden, heb ik ervoor gekozen hem met deze korte toelichting door te sturen. Ik weet niet wie die Wim van Laarhoven is en of hij deel uitmaakt van een groepering, maar dit is wel het soort geluid waar we met z'n allen volgens mij heel erg bang voor moeten zijn:

----------
Van: "Wim van Laarhoven" <wvlaarhoven@home.nl>
Datum: Thu, 9 May 2002 03:54:04 +0200
Aan: <nettime-nl-admin@nettime.org>
Onderwerp: RECHTS

AAN HET HELE VOLK

DEZE MAIL EN TEVENS PAMFLET GAAT IN DUIZENDTALLEN HET LAND IN.

Arbeiders volk, rechts denkende, en verkeert ingelichte links denkende of recht doorlopende mensen.

PAS OP! Alles wat hieronder staat vermeld is uit zéér betrouwbare bronnen.

Wel of geen voorstander van Pim Fortuyn. Dit wil ik U niet onthouden.

De dader Folkert van der Graaf (krijg mijn vingers bijna niet op mijn toetsen om deze naam te tikken) heeft nauwe banden met de politieke partij "groen links" vooral met de 4e man op de lijst van Paul Rosenmöller, genaamd

Wijnand Duyvendak.  Hij was lid van het milieu offensief tot 1999, gesubsidieerd door de Nederlandse staat. Zijn praktijken bestonden uit het dwarsbomen van boeren, bij aanvraag van vergunningen voor verbouw en aanbouw van stallen.

Op zijn site wordt ook de naam Wien van den Brink genoemd als nummer 20 op de lijst Pim Fortuyn!

Hij ging steeds in beroep tegen de vergunning aanvraag van de boeren, en de buitensporige strenge milieuwetten die ingevoerd waren. Ze gaven hem ook vaak succes. 80% van de zaken won hij!

Pim heeft zich publiekelijk uitgelaten dat hij de nertsenfokkers in Nederland terecht niets in de weg zal leggen als hij Premier van NL is.

Deze extreme linkse Milieu en dieren activist, Folkert van der Graaf, heeft boeren gechanteerd voor bedragen van 50.000 gulden per keer nadat de subsidie was stopgezet. Hij deed dit in verschillende gevallen, nadat de subsidie was stop gezet en het milieu offensief in geldnood kwam. Boeren die toch wilden uitbreiden heeft hij geld afgetroggeld met het argument dat hij zijn beroeps acties staakt na betaling.
Milieu offensief heeft nauwe banden met Milieu Defensie waarvan de directeur Wijnand Duyvendak is, NR.4 op de lijst van GroenLinks

Milieu-Defensie had met een aantal organisaties aankomende zaterdag een grote manifestatie in Amsterdam om de lieve
Nederlander over te halen vooral Links te stemmen. Lieve mensen; wij worden belazerd door de Haagse linkse kliek, en ze
misbruiken onze belastingcenten voor hun perfide doelen.

Wees niet blind, open de ogen en laat op 15 mei, of je het nu wel of niet met Pim eens bent, je stem horen op LPF om een gevaarlijke linkse oppositie af te remmen in al hun levensgevaarlijke doeleinden waar zij naar streven.

Pim moest dood, Rosenmöller en de zijne wilde dat. Weten jullie nog het debat, de gevaarlijke felheid van Rosenmöller tegen Pim. De woede uit de ogen van een gevaarlijke onopgemerkte linkse milieu activist. De connecties met Moordenaar

F van der G. De smerige krokodillentranen na de moord. Chantage van boeren die het land economisch sterk moeten houden. Ik huiver en was geschrokken van deze bron.

Dan nu, een stukje linkse media, nieuws: Barend en van Dorp en alle andere pers en media propaganda van de afgelopen decennia. Verkondigen, beweren, en motiveren de LFP om op te stappen met hun partij uit de politiek. Daar hoef je toch geen rechten voor gestudeerd te hebben om te weten wat voor MONOPOLY hier gespeeld wordt.

De emotionele broer van Pim wordt herhaaldelijk in het nieuws gebracht, omdat de man heeft geroepen dat de LFP zich beter terug kan trekken. Dat is nou net wat men wil.

Het is gewoon een vuige, en smerige gore, visuele cirkel die continu linksom draait. En wij als lief zacht, sociaal en democratisch werkvolk laten al deze gore smerige praktijken over ons uit kotsen.

Pim zag dit, Pim voelde dit, Pim wist dit. Pim wilde ons daar wakker voor maken. Daar schrok de enge linkse hoek van. Ho ho werd er geroepen Na het inzien van overvolle macht aan Pim zijn zijde. Dit moeten we remmen, maar hoe. Ik weet nog wel een fanatieke linkse activist Riep Wijnand Duyendak, en Paul smulde, en zei, neem maar contact op. En zo geschiedde het.

Een Psycholoog die door de linkse media opgeroepen was om iets te vertellen over dit soort moorden, wist het domme volk er al weer bijna van te overtuigen dat de man overspannen was de laatste tijd. en we konden na het linkse gesprek al verkondigen dat de smerige moordenaar die aan het werkvolk overgelaten had moeten worden, terecht zou komen in de TBS kliniek. Geen haan die daar nog naar kraait.

Het lijkt een film, het is een scenario die niemand kan bedenken, maar de realiteit is gebleken, Pim is er niet meer, die rust zacht bij zijn ouders. Maar wij hardwerkend volk, moeten nog lang mee in deze linkse bonte kermis. STA OP, en beteken iets voor de man die bijna een grote linkse dictator had verslagen, maar met ons belastinggeld om zeep is geholpen, ze komen droevig en professioneel over als echte acteurs dit betaamt. En daar staren wij met lede ogen, ons nog jaren blind aan.

PAS OP!! U zeit gewaarschuwd, en discussies zullen oplaaien, want uit alle hoeken zaait men verderf. En de mens is angstig en gauw ongeloofwaardig, en deze briefmaker is fanatiek en spoort niet. Nou vergeet het maar, ook ik ben een van U. alleen ik wordt nog wel boos en ik durf ook mijn mening te uiten. En neem van mijn maar aan dat dit hierboven de realiteit is, want nogmaals Pim had hen voorzien maar kon zijn taken niet afmaken. Dus rest ons nog dat ene kleine verantwoordelijkheidsgevoel waar Pim altijd over sprak. Blijf niet zitten en stem massaal op LPF al is het maar uit noodweer.

Waar deze brief ook terecht komt, stuur hem door naar iedereen in je adresboek laat hem ratelen in je printer, hang hem op ieder prikbord in het winkelcentrum. dit is mijn actie voor Pim. Omdat het waarheden zijn die mijn zijn toevertrouwd uit betrouwbare bron, en met dit soort bronnen kan ik niet stil zitten, want dan voel ik me schuldig, zéér schuldig. Pim ik ben er voor je. Dit deed je niet voor niets. R.I.P

RED DE ONDERGANG VAN DE DEMOCRATIE EN VOORKOM MOORDEN ZOALS DIE VAN 6 MEI

PIM FORTUYN  AT YOUR SERVICE

Groetjes van John F. Kennedy

http://dt71.net