ReindeR Rustema on Tue, 23 Apr 2002 15:42:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Inquisitiedemocratie en publieke controle,niewsgroep of website?

At 3:06 PM +0200 4/23/02, Ronald van Raaij wrote:
>Aan de andere kant kun je ook denken aan een site die alleen verwijst
>naar relevante threads. (Tenslotte wordt nettime ook gearchiveerd). Met
>andere woorden de voordelen van de ene optie gecombineerd met de voordelen
>van de andere.

Goed idee! Maar dan geen site maar... een nieuwsgroep! Zoals de
gemodereerde nieuwsgroep alt.humor.best-of-usenet (dankzij de
redactie) een van mijn favorieten is, kan je ook een dergelijke groep
maken voor de beste draden die in de nl-hierarchie lopen. Een erg
goed plan. Ik ga er zo snel mogelijk een nieuwsgroep voorstel voor
schrijven.

>  > Zullen we eerst eens afspreken in een bestaande nieuwsgroep?
>
>Doe maar een  voorstel

Voordat ik een voorstel doe wil ik eerst aan de lezers van Nettime-nl
vragen of ze ook Usenet nieuwsgroepen volgen waarvan het charter
(ongeveer) overeenkomt met die van Nettime. Binnen de nl-hierarchie
is nog niet een dergelijke groep als ik zo de lijst bekijk.
Binnenkort zouden we van nl.actualiteiten zo een groep kunnen maken.
Ik roep het hier wel als die groep bestaat, als genoeg mensen gestemd
hebben voor die groep.

--
ReindeR