Carl Guderian on Mon, 18 Mar 2002 11:53:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] xs4all nieuwe stijl?

Als de vader gaat, zo gaat de zoon. Ik had over twee jaren geen rekeningen
van kpn ontvangen maar wel incasso's. Wanneer ik en "itemized" rekening
gevraagd, gelukkig was het dat kpn geen informatie over ze had, zo de
rekening (e500,00!) was afgekeurd (cancelled).

Carl