Károly Tóth on Tue, 5 Mar 2002 19:18:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] internetkunst ethnische minderheden Nederland

Beste Barbara,

> Het is makkelijk om af te kraken maar voor sommige moeilijker om meedenken
> met name voor are@xs4all.nl
> knap hoor om anoniem je kritiek te spuien.

Ten eerste, ik was misschien scherp, ik hou eenmaal van scherp, maar ik was
zeker NIET ANONIEM, sorry. Mijn naam, mail en webadres stond wel in de
e-mail.

_____________________________
Károly Tóth
karoly.toth@xs4all.nl
www.xs4all.nl/~are

> Jammer dat er zo flauw gereageerd wordt op een misschien wat simpel
gestelde
> vraag.

Het spijt me dat je het zo hebt opgevat als een "flauwe" reactie.

Ik hoop van harte dat Akkemei het me toch niet kwalijk neemt!

Als zgn. allochtoon kunstenaar (wat voor een onzin is dat eigenlijk?), ik
heb alleen ietswat compact analyse gegeven vanuit mijn oogpunt als
allochtoon op een dergelijke combinatie van woorden.
Zoals je het weet er zijn dit jaar verkiezingen in Nederland. Zowel locaal
als landelijk. Het was je zeker niet onopgemerkt gebleven dat dit jaar de
verkiezingen bijzonder beladen zijn door die ene thema:
ethnische minderheden.
Mijn beetje bittere/ironische kijk op dingen is gevormd door mijn ervaring.
Je word veel te vaak niet beoordeelt door wat je bent en wat je doet als
individue, maar door of je politiek interessant bent voor een of andere
lobbygroep.

Barbara,
Vat a.u.b. mijn flauwheid op als internetjournalisme.

Beste Akkeremei Peper, nee, sorry, ik kan je niet helpen op zoek naar
internetkunst die specifiek gemaakt is door
allochtonen. ik ken er geen een.

.... nee, toch wel! De helft van JODI is een belg. (www.jodi.org)

Een neem aub. mijn flauwgevallen mail niet kwalijk!

met vriendelijke groeten: Károly Tóth

Károly Tóth
karoly.toth@xs4all.nl
www.xs4all.nl/~are