real on Mon, 4 Mar 2002 23:27:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] overzicht van nettime aktiviteiten (in het engels)

geert wrote:

> Nettime-nl
>
> Started in late 1996 nettime-nl is the first non-English nettime list. It
> had a slow started in the first years but picked up in a really interesting
> way in 2000-2001. Nettime-nl now has almost 500 subscribers, is still open
> and found a good balance between announcements and debates.

De laatste keer dat ik Menno mailde ivm aantal subscribers vertelde hij
me dat nettime-nl iets van 120 subscribers had. Dat was een half jaar
geleden geloof ik. Als het getal 500 klopt is er dus een spetaculaire
groei.

Peter