Martijn Hazelzet on Thu, 20 Dec 2001 15:41:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Fw: Badtrans FBI

Badtrans

> Misschien wil de FBI dit als onderzoeksmateriaal naar of bewijsmateriaal
> voor de medeplichtigheid of nalatigheid van MonkeyBrains?

Als ze nalatigheid willen aantonen hoeft (a) de isp niet mee te werken aan
hun eigen veroordeling, en (b) zal de FBI elke isp kunnen benaderen want het
zijn hun klanten die geinfecteerd zijn. Volgens mij willen ze de toegang op
het email account sniffen.