Kees on Tue, 6 Nov 2001 21:13:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Smart Cinema

> als je wilt dat mensen je films komen bekijken
> moet je er misschien bijzetten waar Smart Cinema
> te vinden is. Aan een van de email adressen te
> zien *zou* het in Paradiso kunnen zijn, maar dat
> is voor de mogelijke bezoeker toch een beetje
> een gokje...
> ;-)
> gr
> eveline

Jeetje, doe ik het weer... Ik zal toch meer de tijd moeten nemen
voor dit soort uitnodigingen:

SMART CINEMA
Exhibition Space & Cinema: 1e Const. Huygensstraat 20
Mail to: P.O.Box 15004, NL-1001 MA Amsterdam
Phone: +31 20 427.5951 / 427.5952
Fax.: +31 20 427.5952
E-mail: info@smartprojectspace.net
www.smartprojectspace.net

> Beste Kees Brienen,
>
> Waarom schrijf je aan Nettime-NL(!) in tenenkrommend Engels
> een bericht over een voorstelling in Amsterdam? Ik vind in het
> algemeen al dat er te veel in het Engels wordt gepost op deze
> lijst, maar als we het als Nederlanders nu ook al (slecht) gaan
> doen 'is the gate from the dam, not?'
>
> Leo Reijnen

Beste Leo Reijnen,

Het spijt mij dat ik niet zo goed Engels kan. We proberen in Smart
ook zoveel mogelijk de niet-Nederlandstalige mensen te bedienen.
Graag zouden we alle films met Engelse ondertitels tonen, maar
dat is heel moeilijk. Ik hield er dus te weinig rekening mee dat
slechts NL-lezers lid zullen zijn van Nettime.NL, dus kan ik lekker
weer in het NL schrijven, alhoewel ik altijd erg gecharmeerd ben
van tenenkrommend Engels. Nadat ik alweer jaren in Amsterdam
woon spreek ik nog altijd met de zachte G. Dat kán toch niet erg
zijn... Lijkt mij gezellig als the gate from the dam is...  Jij...?

Met de groeten van Hans van Mierlo en van Kees natuurlich.