Josephine Bosma on Fri, 2 Nov 2001 14:13:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Adapter.nl -- samenlevingsontwikkeling op de korte golf

Kun je iets duidelijker zijn naar de lijst wat je hier nu eigenlijk mee
wilt? Ik vind dit echt ontzettend vaag. Underground*? Iets met design?
Jongeren die hun ding doen? Korte golf??
Je naschrift maakt het niet duidelijker. Je weet waar autonome chaos in
eerste plaats aan refereert neem ik aan. Wat heeft die autonome
chaotische underground met dit festival te maken bijvoorbeeld?

groet

*

Richard Reekers wrote:

> Misschien is dit onbezonnen, maar ik heb er vertrouwen in.
> In het onderwerp Adapter.nl, en in Nettime-nl als serieus
> punt waar internetontwikkelingen en  -kritieken als eerste
> bij elkaar komen.

(..)

> Dit weekend wordt het (e-)internationaal vermaarde New Media
Underground* Festival (voor designers en internet wizzards
:-) gehouden.

(..)