Diana Ozon on Thu, 11 Oct 2001 23:23:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Bert, bin Laden, steganografie en zelfcensuur

At 21:43 11-10-01 +0200, Eveline Lubbers wrote:
>of deze?:
>http://asia.cnn.com/2001/US/10/10/inv.mostwanted.list/
>ik denk dat de vraag terug verwees naar bert als root of all evil,
>maar ik kon hem daar zo snel niet tussen vinden...

Het is deze http://www.fbi.gov/mostwant/terrorists/fugitives.htm
Ik hoopte dat iemand Bert er snel tussen had gefotoshopped en desnoods op
een andere site had geplaatst. Ben Bert op de most-wanted lijst nog niet
tegen gekomen.

Inderdaad vreemd dat het alleen arabieren zijn. Vlak na de WTC-aanslag
bleek dat zowat elk land last heeft van terrorisme. Ik verwachte eerder een
fotogalerij met een weergave  van 'alle volkeren van de aarde' als fysische
kenmerken van de 'meest gezochten'.

Diana