Eveline Lubbers on Thu, 11 Oct 2001 12:32:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] 'Total Television' and Future Wars

> Er kan niet genoeg gewaarschuwd worden tegen lieden die menen dat ze weten
> wat 'de media' moeten doen. Lieden die menen dat 'de media' een bepaald doel
> moeten dienen. Het draait er bijna altijd op uit dat dergelijke lieden
> willen bepalen wat mensen mogen weten.
>
> Evenzeer is het gevaarlijk om als een soort tekstwetenschappers allerlei
> patronen en mechanismen te gaan vastleggen.
> De interessantste ontwikkelingen passen daar namelijk nooit in. Voor je het
> weet zie je ze over het hoofd.

Zolang er daarbij ook gerefereerd wordt aan teksten van mensen
als Col. John B. Alexander (ret) lijkt me er nog wel sprake van genoeg
evenwicht in de informatie-voorziening.
Ik had zo gehoopt dat jou dat wel zou aanspreken....:-(
eveline