Peter van der Pouw Kraan on Wed, 10 Oct 2001 13:19:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Osama bin Saudi VS

At 02:51 10-10-01 +0200, Pieter wrote:

>Op Netwerk van vanavond (9 okt.) kwam aan de orde dat volgens de laatste
>berichten het merendeel van de kapers van 11 sept. van Saoedi-Arabische
>afkomst zou zijn.

[...]

>Een aanwezige Midden-Oosten deskundige (ik heb de naam even niet genoteerd
>en de laatste herhaling is net voorbij, hij is wel vaker te zien de
>laatste tijd)

Voor de volledigheid en om het nog even na te kunnen zoeken: Het was Robert
Soeterik van  MERA. Hij had zijn informatie uit een artikel in Le Monde.

Peter van der Pouw Kraan (peter@xs4all.nl)