ReindeR Rustema on Mon, 8 Oct 2001 17:21:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] DDS Projects opgeheven?

Hallo,

Ik hoorde van de onderburen van DDS Holding BV dat DDS Projects
opgeheven is. De vloer is leeg, de bureaus zijn weg en de onderburen
nemen daar intrek in. Zo is alleen DDS City BV nog over als onderdeel
van DDS Holding BV met wat activiteit, als een ISP.  Met Scarlet als
onderaannemer voor de techniek.

Weet iemand hier het fijne van? Ik vroeg het ook al op de Vereniging
Open Domein discussielijst maar het bleef stil.

--
ReindeR