Francisco van Jole on Thu, 4 Oct 2001 21:56:42 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] WTC aanslag als kunst

----- Original Message -----
From: "Leo Lake" <lake@lake.nl>
To: <nettime-nl@nettime.org>
Sent: Thursday, October 04, 2001 9:32 PM
Subject: [Nettime-nl] WTC aanslag als kunst

> Dag,
>
> Ik meen me te herinneren dat er op deze lijst ooit eens is gesproken over
> een Duitse kunstenaar, of criticus, die de aanslag van 11-9
> interpreteerde als soort kunstuiting. Maa het kan ook elders geweest
> zijn, ik weet het niet meer. Ik ben op zoek naar de naam van deze
> man/vrouw en naar verwijzingen naar artikelen waarin deze visie naar
> voren wordt gebracht.
>
> Weet iemand hier iets van?
>
> Ik delete mijn mails iets te snel ben ik bang.

Er is een online archief (zoals onder iedere posting staat aangegeven).

Wat je te berde brengt bleek trouwens niet waar. Zie de website van
Stockhausen zelf
http://www.stockhausen.org/

En ook dat was al eens vermeld.

Dus die artikelen bestaan niet.

Maar troost je: een selectief geheugen schijnt een garantie voor geluk te
zijn :-)

FvJ