kees/ventana on Tue, 25 Sep 2001 23:12:24 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Fijne hobbies

mauzz@dds.nl writes:

> nee die werkt daar niet meer,
> Sinds 11 september niets meer van vernomen...

En nu we het er dan toch over hebben; is het u bekend dat in van j'les
krant regelmatig bijdragen afgedrukt worden van ene H. Kissinger, bekend
van Vietnam, Chili en een hoop bloedbaden daartussen? Als we dan toch
heksenjacht als hobby hebben zou ik daar beginnen...

(kees)